تبلیغات

تبلیغات چیست ؟

وب‌سایت Businessdictionary.com، تبلیغات را این گونه تعریف کرده‌است.
اما در تعریفی جامع‌تر و دقیق تر از تبلیغات می‌خوانیم که :
هرگونه حرفه یا فعالیت و اقدامی که به وسیله تولید اطلاعات، سعی در افزایش فروش یک کالا یا محصول کنیم.

تبلیغات یعنی ابلاغ یک پیام از طریق یک رسانه به گروهی معین، با صرف هزینه و در یک رابطه غیر شخصی

تبلیغات ( به انگلیسی: Advertising ) تبلیغ ریشه درزندگی اجتماعی انسانها دارد عملی است که در آن فروشنده یا تولیدکننده‌ای با انجام امری سعی می‌کند که خریدار بالقوه را از تولید این محصول آگاه کند. این عمل با روش‌های گوناگونی انجام می‌شود.

تبلیغات در موبایل که به تازگی آغاز شده است، شامل نمایش بنر در پایین اپلیکیشن‌های موبایل، ارسال نوتیفیکیشن و… می‌باشد. توجه داشته باشید که تبلیغ در موبایل و تبلت هزینه کمتری نسبت به سایت‌های اینترنتی دارند. این روش از تبلیغ، آمار و ارقام خوبی برای تجزیه و تحلیل بازار در اختیار شما قرار خواهد داد که منجر به بهینه‌سازی عملکرد شما و شناسایی نیاز مردم خواهد شد.

تبلیغات یک نوع ارتباط است!

تقریبا هر نوع ارتباطی که می‌شناسیم (من جمله تبلیغات) از یک الگوی مشخص پیروی می‌کند:

فرستنده ← پیام ← رسانه ← گیرنده ← دریافت ← درک ← پاسخ

شش پرسش مهم از خودتان (6W)

همیشه یادتان باشد که قبل از هر اقدام عملی در تبلیغات باید این 6 پرسش مهم را از خودتان بپرسید و بر اساس جواب‌های آن برای تبلیغات‌تان برنامه بریزید.

این شش پرسش به عنوان مدل 6W، یکی از رایج‌ترین و معروف ترین متد‌ها در برنامه‌ریزی اولیه برای تبلیغات است:

  1. مخاطب من چه کسی ست؟ (Who)
  2. مخاطب من کجاست؟ (Where)
  3. چه پیامی را باید به او انتقال دهم؟ (What)
  4. چرا باید این پیام را به او انتقال بدهم؟ (Why)
  5. از طریق کدام رسانه باید به او پیام بدهم؟ (Which)
  6. چه وقت باید با او ارتباط برقرار کنم؟ (When)

از کجا شروع کنیم؟ (5M)

کم کم در حال نزدیک شدن به برنامه ریزی برای تبلیغات سازمان یا برندتان هستیم!
شاید نتوانید یک برنامه تبلیغاتی (هرچند ساده و کم هزینه و مختصر) را برای سازمانتان طراحی کنید؛ ولی اشکالی ندارد!
می‌توانید با استفاده از الگوی معروف 5M قدم اول و البته مهم‌ترین قدم‌تان را بردارید!
طبق الگوی 5M باید این ترتیب را دنبال کنید:

  1. Mission: ابتدا هدف‌تان را از برنامه تبلیغاتی‌تان مشخص کنید.
  2. Message: برای رسیدن به این هدف چه پیامی را باید اعلام کنید؟
  3. Media: بهترین رسانه‌ها برای اطلاع رسانی این پیام به مخاطبان کدام است؟
  4. Money: برای تحقق این اهداف چقدر بودجه لازم دارید؟
  5. Measurement: بعد از اجرا نیز ارزیابی کنید که چقدر به اهداف‌تان نزدیک شدید؟

تعرفه تبلیغات در وب سایت مجله فناوری اطلاعات تاچ نت

پایه تعرفه موجود در جدول ذیل برای هزینه تبلیغ به مدت 30 روز می باشد.

در صورت عدم تمایل به استفاده از پکیج های پیش فرض میتوانید پیشنهاد خود را برای ما ارسال کنید.

تعرفه تبلیغات: تمامی لینک ها به صورت فالو می باشد !

تعرفه تبلیغات متنی یکماهه ( لینک فالو ) در سایت مجله اخبار فناوری تاچ نت در قسمت سایدبار — لطفا تماس بگیرید*

تعرفه تبلیغات متنی یکماهه ( لینک فالو ) در سایت مجله اخبار فناوری تاچ نت در قسمت فوتر — لطفا تماس بگیرید**

  • *در صورت درخواست درج تبلیغ سه ماهه، هزینه آن 2.5 برابر تعرفه ماهانه می باشد.
  • **در صورت درخواست درج تبلیغ سه ماهه، هزینه آن 2.5 برابر تعرفه ماهانه می باشد.

برای دریافت اطلاعات در خصوص سایر روش های تبلیغاتی نظیر رپورتاژ، بنر ، لینک و … لطفا با شماره 09364204677 – اسماعیل رزم آرا تماس بگیرید.

با آرزوی موفقیت برای شما!